بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

تعمیرات مبل در منزل

تعمیرات مبل در منزل
متخصصین تعمیرات مبلمان بطریسا با ١٥ سال تجربه در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل و رنگ کردن بدنه و نجاری مبلمان با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا و تکنولوژی تعمیرات و رویه کوبی مبل و استفاده از با کیفت ترین مواد اولیه و همچنین مشاوره در زمینه انتخاب رنگ و پارچه با به روزترین مدهای دنیا همراه با بهره گیری از بهترین استادکاران و برآورد هزینه بسیار مناسب، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

مرکز مبلمان بطریسا
مرکز تولید و تعمیرات مبل بطریسا با بیش از۱۵ سال فعالیت آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران بزرگ میباشد. هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین کیفیت خدمات و برآورد مناسب ترین هزینه ها میباشد.
اطلاع از هزینه های تعمیرات مبلمان
جهت دریافت هزینه تعمیرات مبلمان، تصاویر مبل خود را به شماره ای که در بخش تماس با ما درج گردده تلگرام نموده تا در اولین فرصت هزینه های تعمیرات توسط کارشناسان ما برای شما ارسال گردد.
مرکز مبل بطریسا تولید کننده مدل های مختلف کاناپه تختخواب شو آماده ارایه این محصولات با قیمت تولیدی( ۳۰ تا ۴۰ درصد پایین تر از قیمت نمایشگاه های مبلمان) به خریداران گرامی میباشد. جهت بازدید از مدل های مختلف به بخش مبلمان تختخواب شو سایت مراجعه فرمایید.