بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

انواع کاناپه و مبل تخت شو و تخت خواب شو مدرن

انواع مبل ها بر اساس تخت تخواب:

کاناپه هایی که به تختخواب یک نفره تبدیل می شوند . اگر برای شما تخت خواب مهم می باشد این مدل کاناپه ها را پیشنهاد میکنیم. این کاناپه ها بر اساس تعداد تخت طبقه بندی می شوند. تختخواب یک نفره ، تخت خواب دو نفره و تخت 1.5 نفره از این دسته می باشند. برای مشاهده تمامی محصولات این دسته بندی میتوانید، گروه مبل تختخواب شو یک نفره و گروه مبل تختخواب شو دو نفره را ببینید که نشیمن آنها حتما به صورت 3 یا 2 نفره ( کاناپه ) می باشد.

مبل تخت شو باکس دار

اگر نیاز به آن دارید که کاناپه شما حتما فضایی به عنوان ذخیره سازی یا نگهداری جهت پتو یا بالش داشته باشد ، حتما از مدل ها توجه کنید خرید کاناپه بدون باکس ، برای شما کارایی ندارد. پس به مشخصات و فیلتر محصولات کاملا دقت نمایید. در سمت راست دسته بندی هر گروه از کاناپه ها فیلتر، باکس دار و بدون باکس وجود دارد. شما میتوانید بر اساس سلیقه یا نیاز خود ، مدل مورد نظظر خود را انتخاب کنید. 

 

خرید کاناپه تخت شو یا تخت خواب ؟

اینکه شما به چه چیزی نیاز دارید بر اساس سلیقه ، جا و برخی از مسائل کاملا متفاوت می باشد. اگر فضای بسیار زیادی دارید و میخواهید هزینه زیادی برای خواب خود نمایید میتوانید از مجموعه تخت خواب آرا سوفا استفاده کنید. اما اگر به یک محصول چند کاره و مفید فکر میکنید قطعا انتخاب های زیاد و کاربردی دارید. خرید کاناپه تخت شو قطعا فضای مفید بسیاری به منزل، محل کار و … اضافه میکند همیشه مبلی برای نشتن دارید که در موقع لزوم تبدیل به تخت می شود و فضایی که اشغال کرده هم می توان به عنوان کمد داخلی نیز از آن استفاده کرد.

ویژگی های عمومی کاناپه ها

مکانیزم و یراق آلات این محصول ساخت بهترین کارخانجات کشور ترکیه هستند که همزمان در ایران و سایر کشورهای اروپایی استفاده می شوند.

اتصال قطعات فلزی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و آرگون است که باعث ایجاد استحکام بالا قطعات می شوند.

در کفی مبل ها به جای استفاده از فنر یا تسمه کشی از توری مشبک بامفتول فلزی (مش) برای جلو گیری از فرورفتن تشک استفاده شده است.

کوسن و بالش خواب از الیاف ویسکوز و بال فایبر(الیاف توپی) درجه یک قابل شستشو به همراه کیسه مخصوص از جنس اسپان باند ( پارچه های سوزنی) است.

درلایه زیرین کفی از یک لایه نمد با ضخامت ۵ میلی متر جهت محافظت از تشک استفاده شده است.

تشک های طبی تختخواب شو توسط سازمان ملی استاندارد با دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا تست و کیفیت آن مورد تایید قرار می گیرد.

حداکثر وزن قابل تحمل این محصول در مدل های یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم ، مدل های دو نفره ۲۱۰ کیلوگرم می باشد.

قیمت مبل تخت شو ؟ ارزان یا گران

پیشنها ما خرید کاناپه ارزان یا یک بار مصرف و یا کاناپه گران و پر هزینه نیست . پیشنهاد ما این هست با توجه به اینکه شاید شما هر سال قادر به خرید و تهیه یک مبل نباشید ، بیشتر نسبت به کیفیت و ضمانت واقعی محصولات توجه کنید. نه کاناپه ارزان و بی کیفیت بخرید و نه گران و پر هزینه. معمولا اکثر کالاهایی که خیلی گران هستند ، بابت اینکه به اصطلاح برند هستند هزینه خیلی بیشتر از مشتریان اخذ میکنند. تولیدات آرا سوفا بر اساس بهای تمام شده هر کالا ، درصد مشخصی سود منصفانه به آن اضافه شده و عرضه می گردد.

کیفیت مبل تخت خواب شو

کیفیت یک کاناپه تخت خواب شو قطعا در روز اول مشخص نمی شود ! نیاز به زمان دارد تا مشخص شود یک کالا واقعا با کیفیت است. شما میتوانید نظر خریداران قبلی را بررسی کنید و به راحتی پی ببرید که یک شرکت یا تولیدی تازه کار یا یک فروشگاه قابل اعتماد هستند یا نه !

برای بررسی شاخس های کیفی یک مبل تختخواب شو میتوانید مقاله زیر را در رابطه با کیفیت مبل آرا سوفا مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.