بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

بورس تعمیر مبل

معرفی مراکز تعمیر مبل تهران

داشتن حق انتخاب بیشتر در تمامی زمینه ها مهم است و دلیل اینکه همیشه برای یافتن خدمات و کالای مورد نظر بدنبال محل بورس آن هستیم حاکی از اهمیت این مطلب است.

با گسترش کلان شهر تهران و مشکلات ناشی از ترافیک و هزینه های حمل و نقل و باربری بسیاری از ما انتظار داریم که تمامی خدمات مورد نیاز خود را از محله و منطقه خودمان تامین کنیم. اما این مسئله همیشه ممکن نیست !

خرید یا اجاره مغازه و کارگاه در برخی از مناطق تهران بخصوص برای خدماتی مانند تعمیر مبل مقرون بصرفه نیست و حتی اگر این اتفاق هم صورت بگیرد بناچار این هزینه زیاد باید از جایی تامین شود. درست حدس زدید، از جیب مشتریان !

در این مطلب قصد داریم برای سهولت در انتخاب شما عزیزان چند کارگاه تعمیر مبل معتبر و حرفه ای در تهران معرفی کنیم و امیدواریم تا بتوانید نتیجه مطلوب خود بیابید. در واقع اینجا بورس تعمیرات مبل در فضای مجازی است ! در ادامه و برای مشاهده آدرس، شماره تلفن و وب سایت تعمیرات مبل بر روی عنوان آن کلیک نمایید. 

 

تعمیرات مبل مهر

مجموعه کارگاه های تعمیرات مبل مهر در تهران، شهریار و کرج یکی از مجهزترین و پرکارترین کارگاه های تعمیر مبل تهران است که انواع مبلمان استیل، راحتی، تختخواب شو و غیره را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر و بازسازی میکند.

  • وبسایت : moblemehr.ir
  • تلفن : 88282387

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

ارزان، با کیفیت و حمل و نقل رایگان. مهم نیست در کدام نقطه از تهران ساکن هستید، تعمیرات مبل آرمین مبلمان شما را بدون هزینه جابجایی تعمیر کرده و به شما تحویل خواهد داد.

  • وب سایت : sofarepairs.ir
  • تلفن : 44362320

تعمیر مبل دکورال

دکورال یک کارگاه مدرن و مجهز رویه کوبی و تعمیر مبل است که توسط بهترین های رویه کوبی و استادکاران حرفه ای تعمیر مبل اداره میشود. بیش از 30 سال فعالیت مستمر و مداوم و جلب رضایتمندی مشتریان راهنمای شما برای انتخاب ماست.

  • وب سایت : thecoral.ir
  • تلفن : 88217685 - 44427506 - 22907617

تعمیر مبل استقبال

کارگاه رویه کوبی و تعمیر مبل استقبال با بیش از 25 سال سابقه کار و افتخار همکاری با بهترین و مجربترین استاد‎کاران تعمیر مبل تمامی خدمات مورد نیاز برای تعمیرات مبلمان شما را با بالاترین کیفیت ارائه مینماید. تعمیر انواع مبلمان استیل و کلاسیک، راحتی و تمام پارچه، مبلمان اداری، مبل تختخواب‎شو و همچنین تعمیر مبلمان خارجی از جمله مبل استقبال ترکیه در این مرکز بصورت حرفه ای انجام میشود.

وب سایت : esteghbal.com

تلفن : 86013018

بورس رویه کوبی و تعمیر مبل تهران

در گذشته منطقه یافت آباد تهران بورس تولید و تعمیر مبلمان تهران بود، اگر چه مراکز تعمیر مبل دیگری هم در تهران وجود داشت اما یافت آباد برجسته ترین آنها بود. در حال حاضر هم کم و بیش این منطقه در زمینه تولید ، تعمیر و نمایشگاه مبلمان فعال است اما بخش عمده آن را پاساژهای بزرگ و نمایشگاه های مبلمان تشکیل میدهد.

به هر ترتیب اگر میخواهید در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن مبل خود را تعمیر و بازسازی کنید پیشنها ما به شما مراکزی است که پیشتر به آن اشاره کردیم.

با آرزوی موفقیت - نشان سپید یاس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.