بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

بازسازی و رویه کوبی انواع مبل

آشنایی با چگونگی تعمیر،بازسازی و رویه کوبی مبل و انواع چوب و پارچه مبلی

مبل چرم یا پارچه ای

 مبلمان چرم در برابر مبلمان پارچه‌ای: کدام‌یک برای شما مناسب است؟

انتخاب نو و جنس رویه مبل یک چالش بزرگ است. در این انتخاب شما باید راحتی، مدل و دوام آن را هم‌زمان در نظر داشته باشید تا گزینه مناسب را پیداکنید.

انتخاب بین چرم و پارچه تفاوت چندانی ندارد، این شما هستید که باید مزایا و معایب هریک را قبل از تصمیم‌گیری در نظر داشته‌باشید و هرکدام که برای شما مناسب بود را انتخاب‌کنید.

رویه چرم

مزایا:

کیفیت عالی، هیچ چیز مانند مبلمان چرمی نمی‌تواند حس همیشگی‌ای از یک فضای دلفریب و باوقار(لطیف) را به خانه و پذیرایی شما بدهد.

دوام بالا و طولانی‌مدت، رنگ این مبلمان ثابت می‌ماند و در برابر شکاف‌ها و دیگر موارد فرسودگی بسیار مقاوم و با دوام هستند. درواقع، اغلب آنها در طول زمان  نرم‌تر و راحت‌تر شده‌اند.  ادامه مطلب ...

انواع کاناپه و مبل تخت شو و تخت خواب شو مدرن

انواع مبل ها بر اساس تخت تخواب:

کاناپه هایی که به تختخواب یک نفره تبدیل می شوند . اگر برای شما تخت خواب مهم می باشد این مدل کاناپه ها را پیشنهاد میکنیم. این کاناپه ها بر اساس تعداد تخت طبقه بندی می شوند. تختخواب یک نفره ، تخت خواب دو نفره و تخت 1.5 نفره از این دسته می باشند. برای مشاهده تمامی محصولات این دسته بندی میتوانید، گروه مبل تختخواب شو یک نفره و گروه مبل تختخواب شو دو نفره را ببینید که نشیمن آنها حتما به صورت 3 یا 2 نفره ( کاناپه ) می باشد.

مبل تخت شو باکس دار

اگر نیاز به آن دارید که کاناپه شما حتما فضایی به عنوان ذخیره سازی یا نگهداری جهت پتو یا بالش داشته باشد ، حتما از مدل ها توجه کنید خرید کاناپه بدون باکس ، برای شما کارایی ندارد. پس به مشخصات و فیلتر محصولات کاملا دقت نمایید. در سمت راست دسته بندی هر گروه از کاناپه ها فیلتر، باکس دار و بدون باکس وجود دارد. شما میتوانید بر اساس سلیقه یا نیاز خود ، مدل مورد نظظر خود را انتخاب کنید. 

ادامه مطلب ...